Завжди у творчому пошуку
Хтось із древніх філософів сказав: «Якщо ти знайдеш потрібну струну у складному інструменті дитячої душі, ти завжди будеш переможцем, бо матимеш їх повагу, любов та вдячність». Саме ці слова, як ніякі інші, віддзеркалюють у собі творчу діяльність керівника гуртка «Художньо-декоративні вироби зі шкіри» - Ольги Григорівни Коцюк.
За плечимакерівника гуртка 27 років педагогічного стажу, але вона не втратила свого творчого потенціалу, вона сповнена життєвих сил та енергії. Педагог постійно знаходиться у творчому пошуку і прагне до самовдосконалення. Її життєвий девіз – ніколи не зупинятися на досягнутому, а шукати, реалізовувати, удосконалювати.Вона щодня, щомиті несе в життя дітей вогонь творчості, розуму та краси. Про таких говорять, що вони знайшли своє місце в житті. Кожен її день починається з гуртка і закінчується ним.
На заняттях гуртка Ольга Григорівна вчить дітей моделювати, виготовляти та художньо оформляти різноманітні вироби зі шкіри: шкіргалантерейні вироби, панно, картини, аксесуари для жіночого одягу. Її вихованці знають: їх керівник завжди поряд, завжди допоможе, підкаже, дасть можливість повірити в себе.
Сутність навчання та виховання у гуртку Ольги Григорівни визначають специфічні умови їх функціонування, а саме: диференційованість, динамічність, гнучкість, мобільність, варіативність, доступність. Це процес безперервний. Він не має фіксованих термінів завершення і послідовно переходить із однієї стадії в іншу: від створення умов, сприятливих для творчої діяльності вихованців до забезпечення їх співробітництва у творчому процесі та самостійної творчості, яка формує потребу кожної дитини у подальшому творчому сприйняті світу. Навчання у гуртку педагог ґрунтує на засадах особистісного замовлення дітей та їх батьків.
На заняттях Ольги Григорівни діти не просто відтворюють те, що засвоїли. Завдяки своїй унікальності і неповторності, вони разом з педагогом розвивають, доповнюють, вдосконалюють свої знання, нахили, здібності. У цьому полягає особливість методики педагога, яка будується на захопленні творчою діяльністю, творчому самовдосконаленні багатстві вражень. Педагог переконаний, що методика навчання у гуртку не може бути нормативною, а повинна будуватися з урахуванням психологічного стану та настрою дитини.
Оптимальний навчально – виховний процес у гуртку забезпечується здатністю і вмінням Ольги Григорівни приваблювати талантом, включати дітей у власну систему цінностей, насичувати педагогічний
процес такою творчою діяльністю, яка має велике духовне і соціальне значення.
За таких умов гурток стає місцем комфорту особистості, співпраці і взаєморозуміння, сприяє розвитку її інтересів, гнучкості, розвитку вмінь і навичок.
Ольга Григорівна поважає думку кожного свого вихованця. Вона сприймає дітей такими, якими вони є. А вже потім, працюючи, намагається робити їх кращими. Педагог впевнена, що тільки єдність, довіра і взаєморозуміння приведуть до успіху.
Безперечно, Ольга Григорівна – людина, закохана у свою справу. Вона має незаперечний авторитет у дітей та їх батьків. Щирість, доброзичливість, повага до дітей, готовність допомогти їм у будь-яку хвилину – це ті риси, які допомагають педагогу знаходити шлях до серця кожної дитини, дають змогу заглянути у її внутрішній світ.
За багато років творчої праці Ольга Григорівна має безліч подяк і грамот. Та найголовніша подяка – визнання її як педагога, наставника, майстрині своєї справи.
Заступник директора з НВР
Станції юних техніків
Бикова Лариса Іванівна