29 листопада 2018 року на базі Станції юних техніків відбувся міський семінар для педагогів закладів позашкільної освіти міста на тему «Комплексний підхід до впровадження проектної технології в практику педагога позашкільного навчального закладу».
Проектна діяльність сьогодні стала однією з популярних форм організації роботи з дітьми, яка дозволяє більш повно розкривати можливості педагога і здібності учнів, робити освітній процес творчим, більш гуманним і особистісно-орієнтованим, спрямованим на саморозвиток і самоосвіту особистості.
Метою проведення семінару було розширення знань педагогів про проектні технології навчання у практиці роботи закладу, сприяння підвищенню рівня професійної майстерності і компетентності педагогів шляхом ефективної взаємодії.
Семінар розпочався з інформаційно-методичного модуля – мультимедійної презентації. Заступник директора з НВР Бикова Л.І. ознайомила присутніх з проектними технологіями та їх впровадженням в практиці роботи педагогів закладу.
Під час практичного модулю вихованцями гуртків та секцій МАН було презентовано проекти:
1. «Роботи», Сінчук Катерина, гурток «Початкове технічне моделювання» (керівник – Кравець О.В.);
2. «За мотивами Марії Приймаченко», Соловйова Віра, гурток «Художня кераміка» (керівник – Дубенчук О.В.);
3. «Динамічні конструкції», Синявська Марина, гурток «Технічний дизайн» (керівник – Щербина Н.С.);
4. «Використання водню в двигунах внутрішнього згоряння», Шкурупій Віталій, гурток «Юні конструктори приладів радіоелектроніки» (керівник – Петрушко В.А.).
З творчим проектом «Фандомати», який був представлений на міському конкурсі творчих проектів учнівської молоді «Влада – це Я!» виступила вихованка гуртка МАН «Комп’ютерний дизайн та графіка» Синявська Марина.
При підведенні підсумків роботи семінару педагоги відзначили важливість проведення такої форми методичної роботи з педагогічними працівниками та практичну значимість проектних технологій у навчально-виховній роботі.
Дуже важливо не зупинятися на місці, ставити нові цілі і прагнути їх досягти - це основний механізм розвитку особистості, як вихованця, так і педагога.